Ing. Hana Čepová, profesionální kouč


+420 603 852 740
hcepova@gmail.com

Otázka etiky

09.08.2013 21:04

Jedna moje klientka prochází nelehkým obdobím svého mladého života. Ostatně, kdo si zrovna něčím neprochází že? Tahle klientka je mladá, je mimořádně chytrá a je - vážně nemocná..

Z našich koučovacích rozhovorů vylézají jak pavoučí nohy zpoza větvičky, jednoznačné psychosomatické příčiny jejího zdravotního stavu. Ale já nejsem lékař, já jsem "jen" kouč. Víc než kdy jindy mám chuť křičet: "uteč!, uteč hodně daleko!, uteč až na konec světa! na nic nečekej!, začni žít jiný, spokojený život!.." Ale musím mlčet, neb jsem "jen" kouč.

Mým "mlčením" jsme se prokousaly k tomu, že si má klientka uvědomila a definovala co nechce. Je to první malý krok na dlouhé cestě, která jí čeká. Ale je to důležitý krok. A já můžu jen radostně mlčet a těšit se na příště, kam spolu popojdeme.